Punkt PGNiG w Olkuszu otwarty dłużej

Władze Biura Obsługi Klienta PGNiG SA przy ulicy Szpitalnej 16 w Olkuszu, po rozmowie z Burmistrzem Miasta i Gminy Olkusz Romanem Piaśnikiem, który zwrócił ich uwagę na długie kolejki osób oczekujących na załatwienie spraw, podjęły decyzję o otwarciu placówki również w czwartki.

Cieszy mnie szybka odpowiedź władz PGNiG SA, w efekcie której Biuro Obsługi Klienta będzie czynne dodatkowy dzień w tygodniu. Z prowadzonych przeze mnie rozmów wynika także, że niewykluczone są dalsze działania na rzecz poprawy jakości obsługi klientów, w tym być może zmiana lokalizacji biura na bardziej komfortową dla mieszkańców – komentuje gospodarz Srebrnego Miasta”.

Roman Piaśnik jeszcze w październiku zwrócił się do spółki z wnioskiem o wydłużenie czasu działania olkuskiego Biura Obsługi Klienta, podkreślając odczuwane przez olkuszan niedogodności: „O tym, że jest to niewystarczający okres, najlepiej świadczą kolejki, które tworzą się przed biurem. W załączeniu przesyłam zdjęcie wykonane w poniedziałek 25 października około godziny 15:00, czyli na godzinę przed zamknięciem punktu. Długa kolejka osób oczekujących oznaczała, że nie wszystkim udało się dostać w tym dniu do Biura Obsługi Klienta. Wśród osób oczekujących dominowały bardzo negatywne emocje” – uzasadniał w przesłanej korespondencji włodarz naszego miasta.

16 listopada burmistrz spotkał się natomiast z dyrektorem Biura Sieci Sprzedaży Zachód PGNiG SA Jerzym Perliceuszem oraz dyrektor Krakowskiego Obszaru Sprzedaży PGNiG SA Barbarą Gawrońską, którzy potwierdzili, że od 18 listopada Biuro Obsługi Klienta w Olkuszu będzie czynne przez trzy dni w tygodniu: poniedziałki, wtorki oraz czwartki, w godzinach od 8:00 do 16:00. Przedstawiciele spółki zapowiedzieli również, że w najbliższych tygodniach będą analizować czy przeprowadzone działania przyniosły oczekiwany rezultat.

źródło: Urząd Miasta i Gminy w Olkuszu

Michał Pasternak

Młody działacz społeczny, interesujący się sprawami lokalnymi ziemi olkuskiej, prawem oraz gospodarką.