Lokalne atrakcje turystyczne nagrodzone!

Juromania – Święto Jury Krakowsko-Częstochowskiej oraz Podziemny Olkusz zostały nagrodzone podczas uroczystej gali konkursu Najlepszy Produkt Turystyczny Roku 2021.

Przyznane już raz 18. Certyfikaty Polskiej Organizacji Turystycznej to najważniejsze nagrody w branży turystycznej. Projekt ma bowiem celu wyłonić najlepsze produkty turystyczne w całej Polsce oraz zarekomendować je turystom zarówno z kraju, jak i zza granicy. Certyfikaty przyznawane są przez specjalną kapitułę, w skład której wchodzą wybitni eksperci z zakresu turystyki, marketingu, budowy i promocji produktów turystycznych, a także przedstawiciele środowisk akademickich oraz mediów. Wszystkie nagrodzone produkty turystyczne są ponadto objęte specjalnym programem promocyjnym Polskiej Organizacji Turystycznej.

Do konkursu zgłoszono łącznie 49 produktów turystycznych z całej Polski. Mamy przyjemność poinformować, że wśród 10 projektów wyróżnionych Certyfikatem Polskiej Organizacji Turystycznej dla Najlepszego Produktu Turystycznego w 2021 roku znalazła się Juromania. Przypominamy, że corocznym cyklu imprez promujących Jurę Krakowsko-Częstochowską biorą udział atrakcje m.in. Z Gminy Olkusz oraz Gminy Klucze. Juromania została ponadto wyróżniona Certyfikatem Najlepszy Produkt Turystyczny 2021 według Internautów. Z kolei dwie ekspozycje multimedialne Podziemnego Olkusza, które w nowoczesny sposób ukazują historię Srebrnego Miasta, otrzymały Certyfikat Specjalny plebiscytu.

Nie ulega żadnej wątpliwości, że miejsca uhonorowane Certyfikatami Polskiej Organizacji Turystycznej to najbardziej wyróżniające się atrakcje turystyczne na mapie Polski. Chcemy, by odwiedzali je turyści krajowi i polskie rodziny, ale także goście zagraniczni. Regiony, w których znajdują się certyfikowane obiekty, mogą bowiem być idealną destynacją wakacyjnych lub krótszych wyjazdów. Posiadanie Certyfikatu POT to ogromny prestiż i potwierdzenie jakości turystycznych doznań, gdyż podnosi on rangę produktu turystycznego oraz wzmacnia pozycję w oczach klientów. Jego wpływ na prowadzone kampanie promocyjne jest z marketingowego punktu widzenia nieoceniony – mówił podczas uroczystej gali prezes Polskiej Organizacji Turystycznej Rafał Szlachta.

Redakcja